Sunday, January 1, 2012

Selamat Datang 2012

Assalamualaikum semua dan salam tahun baru.....

Tahun 2011 telah melabuhkan tirainya dan kini kita sudah berada dalam tahun 2012. Semoga tahun 2011 yang berlalu meninggalkan seribu kenangan yang dapat memberikan pengajaran kepada kita.
Alhamdulillah kita masih diberi kesempatan untuk menghirup udara 2012, harapan akak semoga tahun ini akan membawa ketenangan dan kebahagiaan untuk kita semua... pasti ramai yang memasang azam baru dan pasti ada juga yang meneruskan azam lama yang belum selesai.
Kenangan manis akak untuk tahun 2011, akak mendapat ramai kenalan di alam maya melalui blog akak ni dan harapan akak hubungan ini akan terus memesrakan kita walaupun tidak pernah bertentang mata.
Harapan akak tahun 2012 ini akan menyatukan kembali keluarga akak... semoga sinar 2012 akan membawa sinar kebahagiaan untuk akak sekeluarga dan juga untuk semua rakan akak, InsyaAllah....

6 comments:

  1. Selamat Tahun baru juga buat kak Antan dan keluarga..tersayang

    terima kasih kak atas segala perkongsian...
    Sama-sama kita berdoa semoga tahun ini memberikan seribu kebaikan buat kita semua.. di murahkan rezeki memperolehi rahmat dari Nya dan memberikan lagi sumber inspirasi untuk kita kongsikan bersama

    salam sayang dari
    azlita Masam Manis

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum...:)

    Selamat tahun baru 2012..moga kita dirahmatiNya selalu...tksh juga kerna melalui blog ikatan ukhwah kita terjalin....moga berkekalan...insyaAllah..:)

    ReplyDelete
  3. Assalam kak Yus, Salam Tahun Baru 2012 juga buat akak sekeluarga. semoga tahun baru ni membawa seribu keberkatan buat kita semua..insyaAllah:)

    ReplyDelete
  4. Terima kasih Ita,
    Selamat tahun baru 2012...

    ReplyDelete
  5. Salam Pn Kartini,
    Semoga tahun 2012 memberikan kita peluang untuk terus berbakti pada anak2 bangsa...

    ReplyDelete
  6. Salam Nieza...
    Semoga kita terus di bawah keberkatan Allah...

    ReplyDelete

Kisah Ibu dan Bunga Hydrangea

Assalamualaikim wbt dan salam sejahtera.. Wah... dah lama bebenor ibu tak menulis di sini, sampai ibu dah tak ingat macam mana nak urus...