Dozen Roses Love Note

Wednesday, February 29, 2012

Semalam dan Hari Ini

Assalamualaikum semua..

Disebabkan esok dah bermula bulan baru, jadi masukkan jugaklah tempahan2 terakhir untuk Februari..
 Tempahan semalam oleh Kak Tinie untuk Mesyuarat Panitia Sejarah Daerah
 Koleh Kacang
 Talam Keladi
 Tempahan hari ini oleh Cikgu Pathma dari SMK Taman Jasmin 2
 Kuih Lapis
Talam Tokyo.

8 comments:

  1. salam yusa..paling suker kuih koleh kacang tuh! tp akak x pernah lg wat sendiri sbb maleh nk wat taik minyak tu..hehe!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu Kak Ina, nak buat koleh kacang tu memang leceh sikit... tapi sedap....

      Delete
  2. Assalam yus, murah rezeki dapat byk dpt tempahan, akk pun sama ngan doc ina, suka koleh kacang,

    ReplyDelete
  3. Terima kasih Kak Rosa, koleh kacang memang ramai peminat, sekejap jer habis....

    ReplyDelete
  4. Assallamualaikum Kak Yus..
    Kak, tabik la dgn akak. Boleh manage masa utk siapkan tempahan org lagi w/pun bekerja.. Kalau turun kajang, bolehlah Naz rasa air tangan akak..

    ReplyDelete
  5. kak yus ni mmg pandai wat kuih talam...jelesss tauuuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak adalah pandainya Mieza, kalau tak de resepi tak menjadi jgk... org tua dulu2 lg pandai. main agak2 pakai tangan pun menjadi...

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails