Dozen Roses Love Note

Tuesday, March 13, 2012

Salam..

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua..

Sekadar mengucap salam dan menyapa kepada pengunjung blog ni yang tak seberapa. Akak sekarang di Indera Mahkota Kuantan sempena cuti sekolah ni ye.... Berkumpul satu keluarga untuk seketika. Sebenarnya datang sini Jumaat malam, pagi2 Sabtu terus ke Kota Bharu, rumah adik ipar yang baru kehilangan babynya 2 minggu lepas... dah datang KB tu apa2 lagi kan...capai jgk batik dua tiga pasang... Semalam dah balik Kuantan... Jadi sekarang ni kat Kuantan... ibunya suka, tapi anak2 macam boring sikit sebab tak dpat nak ke mana2, yelah rumah sini segala2nya kurang, nak memasak macam2 pun tak dapat.... sabarlah ye anak2.... Jika diizinkan Allah, bila semuanya berkumpul kembali, pasti semuanya akan jadi seperti sediakala... berdoalah semoga impian itu segera menjadi kenyataan....Amin..

2 comments:

  1. Wsalam Antan.. Kak Ani cuti ni tak kemana pun anak anak pun lepak di rumah je.. hujung minggu je la kalau nak tgk wayang ke ;)Selamat bercuti Antan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Kak Ani... saya masa cuti ni je lah dapat berkumpul...

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails