Dozen Roses Love Note

Monday, April 16, 2012

Friends Forever...

Assalamualaikum semua....

Pasti ramai yang sedang menjalankan tugas hari ini setelah bercuti 2 hari....Akak masukkan aktiviti akak dengan kawan2 semalam di Precint 11, Putrajaya.
 Sebenarnya menghadiri jemputan untuk sambutan hari jadi anak kawan sekolah akak Nita, tapi yang seronoknya dah jadi macam gathering untuk kami semua... cuma tak puas rasanya nak sembang2. Inilah kawan2 sekolah akak masa di Tingkatan 1 hingga 5. Kami tetap rapat walau hanya sentiasa berhubung di alam maya... 5 tahun membesar bersama2 di asrama menjadikan kami begitu rapat. Sehingga sekarang inilah tempat akak berkongsi masalah. Pasti akan ada yang sudi memberikan nasihat dan kata2 semangat. Akak berharap sangat persahabatan ini akan kekal selamanya. Rasanya kami dah macam saudara walaupun masing2 dah ada keluarga dan kerjaya masing2
 Kek Ais Krim untuk birthday girl
 Aisyah yang menyambut hari jadi ke-11
 Nampak muka Ju'a kat atas tu, sebab semasa kami bergambar tu Ju'a dah balik dengan babynya...
 Nita sedang mengagih2kan kek....
 Zaira yang dah kesejukan....
 Masak kat rumah Nita...
Talam Tokyo....permintaan Huzai...

P/s : Harap2 lepas ni boleh berkumpul lagi.... untuk ibu2 pulak... masak2 dan makan2 macam semalam...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails