Dozen Roses Love Note

Tuesday, October 16, 2012

Harapan..

Assalamualaikum semua...

Apa kahabar ye... harap semuanya sihat2 sejahtera hendaknya... Hari ni perasaan agak tenang sikit... sebab minggu lepas, memang kacau... sebabnya mengenangkan along yang memduduki peperiksaan PMR di asrama. Rasa bersalah pun bercampur baur sebab akak tak sempat pun nak menjenguk along sebelum dia menduduki peperiksaan PMR tu.Suami akak sejak beberapa minggu ni tersangatlah sibuknya... sampaikan hujung minggu pun tak ada kat rumah.... akak ni cuak sikit nak memandu dari Kuantan ke Kuala Pilah tu sebab jalannya yang agak berbahaya... akak harap sangat along faham... harapan seorang ibu pada anak-anaknya memanglah tinggi kan... tapi walau apapun keputusannya nanti akak redha... Namun akak tetap mendoakan yang terbaik buat along... harapnya along dah berusaha sebaik mungkin...
 Sekadar menayangkan kek yang dibuat minggu-minggu lepas... RVC untuk adik As
RVC sempena dinner sekolah akak Jumaat lepas...

P/S : Untuk along... setiap saat ibu mendoakan along, namun ibu redha apa saja keputusan along nanti... yang penting ibu harapkan anak-anak ibu membesar dan berjaya serta menjadi anak yang soleh dan membahagiakan semua orang...

6 comments:

  1. Sbg anak along faham tu
    semoga along berjaya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih atas doanya... harapnya gitulah...

      Delete
  2. Dik Antan jangan risau insyaallah Along akan berjaya.. sekolah di Kuala Pilah tu Sains uanku Jaafar ke dik?

    ReplyDelete
  3. Ye Kak Ani, Sains Tuanku Jaafar... Napa K Ani?

    ReplyDelete
  4. Anak Kak Ani yang sulung dulu pun kat sana.. amik spm 2011.. heeee kalau knal awal.. kita leh atur jumpa kat STJ bila dik Antan dtg ke k/pilah je kan.. heeee tak pa len kali insyaallah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Laaa... Ye ke... Anak saya masuk tahun 2010 lg... Tak de rezeki kita jumpa... Nk jumpa kat Banting pun dah tak ke sana...

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails