Dozen Roses Love Note

Monday, November 12, 2012

Selamat bercuti..

Assalamualaikum semua...
Sedang buat apa ye pagi2 ni? Pasti ada yang sedang bersiap2 nak ke tempat kerja atau mungkin ramai jugak yang bercuti sebab anak2 dah mula cuti sekolah. Pada yang anak2nya menduduki peperiksaan SPM pasti tak senang duduk dibuatnya...
Bagi akak, alhamdulillah.... cuti sekolah dah bermula walaupun akak sebenarnya mungkin tak bercuti.... huhuhu... anak2 semuanya dah berkumpul, along pun ada kat rumah.... jadi inilah masa untuk nak berkreasi dengan kuali atau periuk kan... tapi.... ada ke masa akak ni... cuba2lah nanti ye....
Untuk tempahan, mungkin akak bercuti kot... gambar kat atas tu sebenarnya gambar rv brownies yang ditempah oleh Najilla Khamis lepas...harap sangat Najilla berpuas hati...

1 comment:

  1. hi..blog walking here..singgah ler blog sy gak kat http://precioushandsatelier.blogspot.com/ tgk bunga2 cantik mekar dlm cara berbeza ssuai utk deko umah anda..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails