Dozen Roses Love Note

Sunday, June 9, 2013

Balik Kampung

Assalamualaikum semua...

Buat apa ye petang2 ni.... tiba2 terajin pulak menagadap lap top ni... Sebenarnya sedih... cuti sekolah dah habis... esok dah start kerja...huhuhu... along pun dah balik ke asrama.
Balik kampung ni awal cuti hari tu... balik kampung kali ni sempat akak bawa anak-anak ke Muzium Padi kat Gunung Keriang kat Kedah... tempat Kak Ilah JY tu... ( jangan marah ye Kak Ilah )
Ni gambar kat dalam muzium tu...
Akak pun pertama kali sebenarnya ke Muzium Padi ni, walaupun dah lama wujudnya muzium tu...
Bila masuk ke bahagian lukisan yang berputar tu MasyaAllah... kagumnya... cantiknya lukisan kat dalam tu..Kagum betul akak dengan pelukis yang melukis untuk muzium tu...
Seolah-olah gambaran sebenar...

Ini anak buah akak bergambar
Teruja betul akak tengok lesung2 kat bahagian bawah muzium..
Lagi....
ada antan kat situ...
Antan tak bertingkah lah.....

4 comments:

  1. Salam kak Yus,atie kerap gak g Kedah top lom berkesempatan nk g Muzium padi,InsyaAllah sampai la satu hari nanti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. Akak pun first time pergi.. kagum sangat.. pergi lah..

    ReplyDelete
  3. Wah sampai juga ya Kwsn Sekolah sekolah kak tu..kampung Jak Pantai Johor, Tp Sekolah Kat Gunong Keriang...tak Marah Aih.. Dah tmpt Kak..byk tau kenangan.. Mmg cantik Muzium Padi tu. Kalau kg tradisional Sebelah Tu Dibuka Utk umum Lg best..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails