Dozen Roses Love Note

Monday, January 30, 2012

Rutin baru dan birthday along...

Assalamualaikum semua....

Malam ni tiba2 rajin pulak nak menaip kat sini... 
Sebenarnya hari ni 30 Januari 2012, genaplah 15 tahun usia anak sulung akak, Muhammad Haziq bin Adnan.
Maaflah yer along, semalam... disebabkan sibuk sediakan makan untuk tetamu yang nak datang, tak sempat ibu nak bakarkan kek untuk along bawa balik ke asrama, nanti bila2 along balik cutilah ye... harap2 cuti Maulidur Rasul nanti along dapat balik...
Harapan ibu untuk along... semoga along rajin2 belajar, sebab tahun ni dah nak ambik PMR... tapi di samping tu yang paling utama jangan lupakan segala suruhanNya... itu je lah yang ibu harapkan daripada along.
Semoga along sedar bahawa dalam hidup ini semuanya memerlukan pengorbanan untuk berjaya dan bahagia... tidak semua kebahagiaan itu mudah untuk dikecapi.
^
^
^
dan 
^
^
^
Hari ni rutin baru akak bermula.... hari ni akak mula mengajar di sesi petang...
Buat permulaan ni terpaksalah betul2 agihkan masa dulu sebab tahun terakhir akak mengajar di sesi petang ialah pada tahun 1999... dah lama tu kan....
Perasaan????
Biarlah akak sendiri yang tahu.... tak perlulah dipaparkan di sini
Yang baiknya, akak boleh kenal rapat dengan cikgu2 yang selama ni mungkin hanya sekali-sekala bertegur sapa, ataupun mungkin tak pernah bertegur sapa pun tapi hanya senyum dari kejauhan saja...
Yang paling penting... akak kena positif... inilah yang telah direncanakan untuk akak...
Alhamdulillah.... akak reda...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails