Dozen Roses Love Note

Tuesday, August 28, 2012

Samperit Comel

Assalamualaikum semua.....

Rasa-rasanya dah lama tak update blog ni.... Pertamanya virus M menyerang... keduanya lappy kesayangan akak ni masuk wad lama... baru dapat tadi..... 
Terasa pulak nak update blog malam ni... Biskut Samperit Comel ni pada mulanya akak buat untuk diagihkan pada kawan-kawan sekolah, tak ada niat apa-apa pun...Tiba-tiba esoknya....
" Akak.... buatlah jual biskut samperit semalam... anak saya suka makan....."
" Hey... mu buat jual tak kuih semalam... akau nak beli... anak aku suka makan..."
Tiba-tiba ada pulak cikgu-cikgu yang minta nak beli.... kalau ikutkan hati memang malas sangat akak nak buat.... tapi bila diingatkan anak-anak yang nak makan.... digagahkan lah jugak diri ini untuk membuatnya...

Jadi terhasillah biskut samperit comel ni... tapi taklah banyak pun akak buat... dapatlah dalam 9@10 balang... akak bawa ke sekolah 6 balang.... Jadi sesiapa yang nak resepinya bolehlah klik di SINI..

4 comments:

  1. salam kenal kak yus...liza pun suka biskut semperit ni, nak2 yg cair dlm mulut...pergghhh meleleh air liur...hihihii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Kenal jugak Liza.. terima kasih sudi bertandang.... cubalah samperit ni...

      Delete
  2. wahhhh.. banyaknya, anak kita peminat semperit ni..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails