Dozen Roses Love Note

Tuesday, August 31, 2010

Baju raya.....

Alhamdulillah dalam kemeriahan orang ramai menyambut hari kemerdekaan hari ni, sempat jugaklah cik antan dan hubby bawa anak-anak pergi shopping baju raya. Baju Melayu je... baju2 lain dah lama beli dah sebelum puasa hari tu lagi. Tak lengkap rasanya kalau pagi raya tak berbaju Melayu.
Tema tahun ni merah lagi... mulanya cik antan plan nak warna kuning, tapi mr hubby dah berkenan warna merah cik antan ikut je lah asalkan bahagia.. ada apalah sangat pada warna tu. yang pastinya minggu depan cik antan terpaksa tingkatkan produktiviti untuk siapkan baju kurung cik antan dan anak dara cik antan yang sorang tu... apa nak buat, tak sedap pulak rasanya nak beli yang readymade. Tak pe insyaAllah siap tu... tempahan biskut yang tak seberapa tu dah siap, yang tinggal hanya tempahan kek... bolehlah diselang selikan. Minggu depan cuti sekolah pun dah bermula, cik antan balik kampung hari Rabu... tak sabar rasanya... yang penting sekarang habiskan minggu terakhir puasa ni dengan dipenuhi dengan amal ibadat. InsyaAllah.....Wassalam.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails