Dozen Roses Love Note

Sunday, May 6, 2012

Sekadar Mampu

Assalamualaikum semua....

Sengaja nak masukkan menu tengah hari tadi... kari kepala ikan Jenahak... hari ni suami dengan anak2 ada kat Kajang sebab esok Pahang kan cuti.. jadi esoklah baru diorang balik ke Kuantan. Resepi macam biasa je... rasa2nya semua pandai kot buat kari ikan....
 Selamat menjamu mata...
 Ini pulak kek gula hangus yang dibawa ke sekolah Jumaat lepas
 Tempahan2 pada hari Jumaat. Kek karot tempahan cikgu SMK Taman Jasmin 2.
 Talam Tokyo, Koleh Kacang dan apam dot2, tempahan Cikgu Hindun dari SK Taman Jasmin.
1 buku kek gula hangus tempahan Kak Suhaibah untuk ibu mertuanya... Tempahan yang diterima sekadar mampu untuk disiapkan... maaf ada yang terpaksa ditolak...

Terima kasih semua...

2 comments:

  1. Alhamdulillah..sedap gulai ikan tu..kekadang mieza pun masak ala kadar je especially bila masa tak mengizinkan...bedal je apa yg patut..yg penting kenyang hahaha

    ReplyDelete
  2. Assalam kak, apa khabar?lama tak singgah sini.sedap tgk kari kepala kan tu..saya suka kalau dapat meratah gitu jer la. kek carrot tu dah lama teringin nak buat tapi tak terbuat-buat juga lagi:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails