Dozen Roses Love Note

Tuesday, August 2, 2011

Semalam dan Hari Ini

Assalamualaikum semua...

Masukkan n3 menu semalam dan hari ni.... akak masak simple2 je....
 Semalam akak buat puff ayam, inti pai ayam dulu ada lebih dan akak frozenkan, jadi keluarkan pastry puff, buatlah dalam 5 ketul... hubby akak kalau tiap2 hari buat jemput2 ikan bilis pun tak per... itu feveret dia... jadi semalam MIL akak gorengkan sikit untuk dia... tak sempat nak ambik gambar...
 Lauknya pulak sayur lemak pucuk labu... MIL akak bawa dari kampung... dia berpuasa awal ni kat rumah akak... sekali sekali makan sayur kampung ni... sedap....
Ini pulak menu hari ni... asam pedas ikan kembung rebus... hubby akak beli ikan rebus semalam dari pejabat dia... kuihnya hari ni MIL akak suruh beli jer... jadi akak jejakkan lah jugak kaki ke Bazaar Ramadhan hari ni.....

2 comments:

  1. Salam K.Yus...baiknya MIL akak dtg brpuasa kt umah.atie lak Insallh,akan brbuka puasa kat umah MIL & umah ayah atie kat kg nanti.

    ReplyDelete
  2. MIL akak duduk sorang2 kat kg, sebab tu lah bila posa datang posa rumah anak2....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails