Dozen Roses Love Note

Tuesday, August 23, 2011

Ana Muslim

Assalamualaikum semua....

Apa khabar ye semua... bulan2 puasa ni dah lama tak ngemas rumah.... letih... tapi dah dekat nak raya ni kenalah ngemaskan apa2 yang patut. Masukkan n3 tempahan kek hari Sabtu dan Ahad lepas. kedua-duanya ditempah oleh Sal sempena birthday anak bongsunya pada 21 Ogos.
 Pertama kali tengok gambar Ana Muslim ni berkenan sangat. Kek kat atas ni ditempah pada hari Ahad untuk dipotong di Langat.
 Ini pulak tempahan hari Sabtu, dipotong bersama-sama opahnya dari Perak...
Ini pulak talam suji yang ditempah minggu lepas...untuk sesiapa yang inginkan resepi, boleh klik kat sini

2 comments:

  1. kak yussss...cantiknya gambar ana muslim tu..nnt nak gi beli gak la..leh wat kek utk anak..

    by d way, kak yus..mana resepi talam suji? dah lama mieza mencari..nak resepi boleh tak kak?

    ReplyDelete
  2. Ok Mieza, akak dah link kan resepi... cuba ye...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails