Dozen Roses Love Note

Monday, September 26, 2011

Murid-muridku Datang Beraya

Assalamualaikum semua...

Uploadkan gambar2 anak2 murid akak datang beraya semalam. Nak sangat datng beraya kat rumah, jadi akak pun tetapkanlah satu hari... jadi semalamlah harinya.. ingat nak masak2 makan kat sekolah je.. tapi diorang tak nak... terpaksalah pilih tarikh yang sesuai sebab majoritinya pelajar Ting 5 yang tengah trial sekarang ni... jadi bagi akak tarikh yang paling sesuai ialah 25hb... sebab cuma tinggal satu paper je lagi untuk diorang semua...





Ini pulak akak menerima kunjungan bekas anak murid akak semasa di Kuantan dulu.. rasanya dah 5 tahun tak jumpa...kebetulan si Iera ni sekarang jadi GSTT kat SMK Taman Jasmin 2, dapatlah akak jemput sekali....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails