Dozen Roses Love Note

Wednesday, November 23, 2011

Naluri @ instinct

Assalamualaikum semua....

Secara tiba2 balik dari sekolah tadi teringin nak menulis tentang tajuk ni... sebenarnya dah lama nak tulis, tapi tak kesampaian.
Ketika hati melayan fikiran yang bercelaru ni, tiba2 terfikir, boleh ke kita percaya pada naluri?
Bagi akak rasanya boleh kot, sebab akak rasa banyak peristiwa yang berlaku betul2 mengikut naluri akak.
Selalunya bagi ibu2 yang mengandung pun, kalau nak tau jantina anak yang dikandung, biasanya betul mengikut naluri, walaupun tak semuanya betul.
Tak perlulah akak ceritakan peristiwa2 yang berlaku betul mengikut naluri tu... biar akak sendiri je yang tahu... cuma apa yang bermain di minda akak sekarang, biarlah naluri akak yang seterusnya ni betul....doa-doakan ye...walaupun korang semua tak tau...

4 comments:

  1. Salam kak yus..harap semuanya baik-baik belaka ye kak..mieza doakan biar semua yang buruk2 tu pergi jauh2..kekadang mmg naluri kita betul especially apabila ia berkenaan dgn org ada pertalian dgn kita...:)

    ReplyDelete
  2. Terima kasih Mieza sebab doakan akak...

    ReplyDelete
  3. Assalam yus, mmg betul kekadang naluri kita berkata benar, akk harap apa yg yus harapankan tu tercapai atau termakbul,

    ReplyDelete
  4. Terima kasih Kak Rosa sebab mendoakan saya...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails