Dozen Roses Love Note

Wednesday, December 28, 2011

Cameron Highland lagi.....

Assalamualaikum semua...

Seperti yang dijanjikan, akak masukkan pulak gambar-gambar di Cameron Highland masa kami melawat ladang strawberi, anggur, kektus dan macam2 lagilah.. Masalahnya akak lupa pulak nama ladang ni dan minta maaflah kerana mutu gambar kurang memuaskan... jadi layan je lah gambar2 ye...












Pendapat akak, Cameron Highland memang satu tempat yang sangat menarik untuk dikunjungi dan sangat sesuai untuk menenangkan fikiran...
^
^
^
P/S : Sunyi, sepi, sayu dan pilu bersatu.... dan itulah AKU... sabarlah wahai hati.... 

6 comments:

  1. Salam ziarah,

    Kak Ros suka tengok gambar2 yang macam ni....cantik...

    ReplyDelete
  2. Salam:)

    Tempat percutian yang tidak jemu2 utk dikunjungi...
    Orang sini baru sekali sampai cameron..hehe;)

    ReplyDelete
  3. Salam
    Sama tempat kita tuju rupanya. Tapi lain2 pemandangannya. Tak jemu2 ke CH ni.

    ReplyDelete
  4. Kak Ros... saya pun suka tengok pokok2 yang subur macam tu...

    ReplyDelete
  5. Pn. Kartini... kita pun baru pertama kali menjejak CH.... memang best sangat.

    ReplyDelete
  6. Kak Syima...kalau boleh nak pergi lagi....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails