Dozen Roses Love Note

Monday, July 2, 2012

Rutin tetap sama

Assalamualaikum semua..

Dah lebih tiga minggu tak bersiaran, sejak memulakan kehidupan di Kuantan. Walau apa-apapun rutin tetap sama sebab akak tetap mengajar sesi petang.Walaupun di Kuantan ni hanya kes2 terpencil je sekolah yang sesi persekolahannya dua sesi, tapi alhamdulillah akak ditempatkan di sekolah yang mempunyai dua sesi.
Sejak memulakan tugas di sini, aktiviti memasak belum dimulakan lagi. Hanya untuk makan2 je... Gambar koleh kacang kat atas tu lah yang saja2 akak masak untuk dimakan di sekolah.
Tapi yang menariknya di sini, akak mengajar di sekolah yang pelajarnya semua lelaki...
Ini aktiviti pertama akak di  SMK St Thomas... Sukan Tahunan... ini pasukan rumah akak... terpaksa lelaki pakai baju perempuan, hehehe.... kelakar pun ada... tapi memang sporting kan... 

3 comments:

  1. haaaaaaaaa... mana leh laki kai baju pompuan, hehehe..

    Kak Yus, kita tak jumpa resepi Kole Kacang tu, huhuhu..

    ReplyDelete
  2. La... tak jumpa ka.. nanti kat masuk kat mesej...

    ReplyDelete
  3. kenapa dia kena pakai baju perempuan akak

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails