Dozen Roses Love Note

Saturday, October 8, 2011

Pertama kali dan mungkin terakhir...

Assalamualaikum semua....

Macam lain macam je tajuk kat atas kan... Tak apalah...
 Sebenarnya yang kat atas ni tempahan daripada Ani dan Fira..
 Mereka berdua ni baru pertama kali menempah... dan mungkin juga yang terakhir kan... yelah akak pun dah berapa bulan je lagi kat Kajang ni... ada lagi 2 bln kot. insyaAllah...
Mereka berdua ni menempah Talam Tokyo dan Seri Muka, tapi diorang nak rasa dua-dua, jadi dibahagi separuh-separuh... terima kasih ye...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails