Dozen Roses Love Note

Friday, July 8, 2011

Buat pertama kali dan setelah sekian lama...

Assalamualaikum semua...

N3 kedua akak hari ni tentang projek yang disiapkan hari ini... kek 3 tingkat tema biru.
Ini kali pertama akak dapat tempahan kek kahwin 3 tingkat camni... alhamdulillah..

 Kalau nak diikutkan memang lah tak kemas sangat sebab akak tak buat cara steam buttercream

 Bunga rosnya pun herot petot sebab sudah sekian lama tak menggubah kelopak2 bunga ros ni...
 posing kat rumah dulu...masa hantar tadi tak bawa kamera lah pulak, kalau tak boleh ambil gambar kek ni tadi sebab kek ni akan dipotong malam ni, dalam majlis berinai... akak memang tak boleh tunggu sebab ada tempahan lain yang perlu disiapkan...
 Ini pulak untuk hantaran pada majlis akad nikah pada sebelah petangnya...
 pink putih
hijau putih.. harap semuanya berpuas hati.

8 comments:

  1. wahh.. alhamdulillah.. murah rezeki.. tun ni tangan keras, teringin nk wat cantik2, tp mmg malu aa nk tunjuk hasil kt org ;p

    ReplyDelete
  2. Antan...cantiknya ros biru...hu hu...kak cek suka ros yg mcm ni...nampak real sgt...guna tip no berapa ek...steam buttercream tu camana ek...ingin nak tau dan nak cuba....

    ReplyDelete
  3. akak! nani ingatkan dh guna cara steam buttercream dah...nampak elok je cantik cream putih tu...nampak sweet sgt yg pink putih tu...suke2!!

    ReplyDelete
  4. dalam pada tak reti tu, menjadi jugak....drp akak ni, sebiji kek....satu hari menghias, berkecah satu rumah.

    ReplyDelete
  5. Tun... apa pulak tangan kerasnya... belum cuba belum tahu....

    ReplyDelete
  6. Kak cek, noozle tu memang untuk kelopak ros. Steam buttercream tu maknanya buttercream tu kena masak double boil dan curah atas kek.

    ReplyDelete
  7. Nani, akak guna buttercream biasa je... kalau tengok kat luar,nampaklah cacatnya...

    ReplyDelete
  8. Kak Zana, bab membasuh tu yang malasnya...berminyak2... kena dua tiga kali sabun baru bersih....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails