Dozen Roses Love Note

Monday, July 18, 2011

Pai Ayam

Assalamualaikum semua...

n3 hari ni tentang pai ayam yang dibuat malam tadi untuk tempahan hari ni. Akak sememangnya tak pernah buat pai ayam ni... tapi bila ada yang dah merasa pai epal hari tu, terus pulak menempah pai ayam.
Kulitnya sama je macam kulit pai epal, cuma dikurangkan gula jadi 1 sudu teh.
Untuk intinya nanti akak masukkan resepinya ye... sibuk sikit malam ni...
isi dalamnya....
Ini pulak Kek Coklat Durian yang ditempah oleh Kak Endon sebab anaknya Adam nak makan kek durian..
Kek ni sebenarnya dilapis kek sponge coklat dengan isi durian fresh yang dicampur dengan whipping cream dan sedikit gula..

2 comments:

  1. akak kek coklat durian tue mengamcam lah..sedapnya...

    ReplyDelete
  2. assalam kak yus, sedap pai ayam tu...kek tu pun menarik tu...ada durian lak tu..menawan tul tgk coklat tu:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails