Dozen Roses Love Note

Saturday, July 30, 2011

Makan-makan

Assalamualaikum semua.....

Dah agak lama tak update blog.... boleh dikatakan dilanda kesibukan yang melampau... baik dengan kerja-kerja di sekolah dan jugak dengan tempahan-tempahan yang datang... namun berpegang pada kata-kata pengetua akak... pengurusan masa yang paling penting... biar semuanya mampu berjalan seiring.... waahh... dan macam pakar motivasi pulak.....
 Oklah berbalik pada gambar kat atas ni... menjelangnya Ramadhan Isnin nanti kat sekolah akak ramai yang bermurah hati nak menjamu kami makan-makan... hari Rabu kami semua dapat makan nasi kerabu, hari Khamis... nasi lemak dan seri muka kat atas ni pun ditempah untuk makan-makan...ramai yang belanja sebab ramai yang baru dapat anugerah perkhidmatan cemerlang... yang bagusnya diorang ni tak buat serentak... jadi dapatlah 3 hari kami makan2 dan taklah banyak sangat makanan yang kami perlu habiskan dalam masa sehari... terima kasih ye....
4 biji pai nenas ni ditempah oleh Kak Suriyaton

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails