Dozen Roses Love Note

Monday, June 13, 2011

Murtabak Diraja Frozen

Assalamualaikum semua...

Susah betul nak masukkan n3 sekarang sebab internet kat rumah akak ni sekejap ada, sekejap tak de, macam biskut ler pulak...
n3 hari ni nak masukkan tentang murtabak diraja ni, hubby akak beli masa dia pergi ke KB baru2 ni...
 Sebenarnya kami makan murtabak ni sambil layan final piala FA hari Sabtu hari tu... ok jugak rasa murtabak ni.... katanya kat Kelantan famous sangat..
 Masa kat Kuantan dulu, hubby akak pernah beli yang kat Pekan tu...
Inilah kotaknya...

8 comments:

  1. kak..............
    bunyi dan wajah murtabak tu ala2 memikat hati dan tekakku jer..

    berapa sepeket kak

    ReplyDelete
  2. Hmm....kt Kelantan mmg femes murtabak ni..sebijik pon dh boleh makan utk 5 org...kenyang betol...

    ReplyDelete
  3. Assalam Cik Antan, Waaaahh ada murtabak....i liiiikeeee...mesti sedap nih...resepi tradisi Kelantan eh...

    ReplyDelete
  4. Salam Ayu...

    Sedap murtabak ni...tapi maaflah akak tak tanya pulak suami akak berapa ringgit sepeket. Sekarang ni pun dia tak de nak tanya... nanti ye..

    ReplyDelete
  5. Nuwairani,
    Betul tu.. sepeket tu pun dah kenyang makan, sebab memang besar dan tebal..

    ReplyDelete
  6. Kak Ummi,
    Sedap kak, tapi tak pasti lah pulak resepi kelantan ke mana... sebab murtabak diraja ni kan femes kat Pahang....

    ReplyDelete
  7. salam...sedap ke murtabak segera ni kak antan...pernah dengar...famous juga..nak try..tak tau dkt area penang ni ada ke dak...

    ReplyDelete
  8. assalam,
    sesekali teringin juga nak cuba kalau ada jual di sini...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails