Dozen Roses Love Note

Wednesday, June 1, 2011

Skoteng

 Assalamualaikum semua...

Seperti yang dijanjikan, inilah dia rupa skoteng.... perhatikan betul2. Katanya diimport dari Indon... akak pun tak tahu sebenarnya. Rasanya kenyal2 gitu... mungkin daripada tepung pulut kot.. macam caca kalau kat sini,cuma skoteng ni bila direbus jadi jernih...
Keseluruhannya putih... tapi di hujungnya ada merah dan hijau....Katanya banyak dijual di Melaka, tapi akak beli kat Yummie Bakery, kat Bandar Baru Bangi jer.... kebetulan jumpa...

3 comments:

  1. owh...mcm tu rupanya...lenkali kalo jumpa, tau la mende ni namanya skoteng. heheh...terima kasih kak...

    ReplyDelete
  2. ohhh baru ler tau kak...tak pernah mkn lagi tu..tq sharing:)

    ReplyDelete
  3. Nuwairani, Nieza...
    Lepas ni kalau jumpa beli tau... skoteng ni boleh jgk buat talam, cuma akak belum sempat mencuba...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails