Dozen Roses Love Note

Sunday, June 19, 2011

Roti Jala

Assalamualaikum semua....

Harapan akak semuanya sihat jer petang2 Ahad ni... tentu penuh aktiviti hari ni sempena menyambut hari bapa kan... akak sekeluarga tak ke mana2 pun, cuma pagi tadi ke Pasar Borong Selangor kat Serdang tu... walaupun tak der perancangan nak membeli apa2... habis jugak duit bila ke situ....
 Untuk minum petang ni, teringin pulak nak menjala....
Inilah hasilnya...roti jala hijau kuning. Akak minta maaf ye.. kalau roti jala, akak memang tak pandai nak bagi resepi, akak main bancuh je... tepung gandum, air dan telur, juga sedikit garam...kepekatannya agak2 je lah...

12 comments:

  1. roti jala lama tak buat dan makan.. leh la buat nanti bebila.. buat minum petang pun sedapkan

    ReplyDelete
  2. Sedap Ita...anak2 akak dengan suami suka sangat...

    ReplyDelete
  3. hihi... sehati sejiwa laa kita kak :D

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum..
    Salam kenal. Nampak kat dapur tun tadi. itu yang mai sini. Seronok tengok orang menjala hari ni. Ada macam kaler gitu.

    ReplyDelete
  5. Aik?? sini pun menebar roti jala yg cantik gak.. Ish..ish..ish.. Rajin akak eh.. Cantik sbb ada kaler2 cam tu..

    ReplyDelete
  6. Betul Tun... sehati sejiwa kita... kalau diletak bertiga... mesti meriah..hijau, kuning, pink..hehehe

    ReplyDelete
  7. Kak Sam, terima kasih sudi singgah n follow... memang roti jala hari ni meriah sebab warna-warni...hehehe...

    ReplyDelete
  8. Naz... akak punya roti jalatak secantik Tun punya... Tun punya lagi cantik...

    ReplyDelete
  9. assalam kak Yus, wahh sedap roti jala tu..lama tak mkn teringin la pula...hehe

    ReplyDelete
  10. askm kak yus:wah lapar plak nampak roti jala akak...sya pon dah lama x menjala ni..bila la diri ni nak rajin menjala agaknya

    ReplyDelete
  11. Nieza...kalau teringin kenalah menebar sendiri...jauh sangat..kalau akak nak hantar pun...

    ReplyDelete
  12. Intan...akak pun asalnya malas jugak...tapi sebab nak mencuba botol baru...terus menebar...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails