Dozen Roses Love Note

Sunday, March 13, 2011

Ole-ole dari Kota Bharu

Assalamualaikum semua....

Apa tu? Pernah tengok tak? Macam kepala sesuatu kan....
Kak antan pun tak pernah tengok...
Hubby kak antan belikan masa dia ke KB semalam.
nak tahu apa benda ni?
Alat pemerah limau....
Bayangkan berapa banyak limau nak diperah ni ye....
Apa2pun orang dah belikan ....terima kasih ye....

2 comments:

  1. assalammualaikum kak, tak pernah tgk lagila alat tu...ni 1st time tgk..menarik yer alat pemerah limau tu..semua jenis limau ke boleh guna tu kak?

    ReplyDelete
  2. Akak pun tak cuba lagi Nieza, boleh kot sebab dia besar jugak..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails