Dozen Roses Love Note

Friday, March 11, 2011

Simple je..

Assalamualaikum semua.....

Tiba-tiba ku terasa sunyi dalam keriuhan....eh eh eh mesti semua heran kan....
Bukan apa tetiba je kak antan terasa sunyi hari ni, walaupun dikelilingi keriuhan anak-anak.
Hubby kak antan tak de, outstation lagi...kali ni ke New Castle eh Kota Bharu je.
Kerap sangat bulan ni dia outstation. Minggu lepas ke Penang, awal minggu ni ke PD. Jadi tiba2 je rasa sunyi. Jadi hari ni nak masak pun rasa malas. Tapi sebab anak-anak nak makan digagahkanlah jugak diri yang malas ni memasak. Sebab tu yang terhasilnya, hanya menu yang simple ni...
Ayam masak kicap, campur kentang dengan suun...tak payah resepi lah kan... semua pandai masak kicap ni...macam biasa kak antan masukkan cili padi dengan serbuk lada hitam.
Satu lagi menu, kak antan goreng je tempe... cukup lah untuk anak-anak makan malam ni kan...

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails