Dozen Roses Love Note

Wednesday, March 16, 2011

Tokyo lagi....

Assalamualaikum semua

Maaf lah mesti semua dah boring kan.... asal datang rumah kak antan ni tengok Talam Tokyo, asal tengok Talam Tokyo ingat rumah kak antan. Kebetulan pulak kan.. ketika semua mata tertumpu ke negara Jepun, talam tokyo pun hangat di pasaran. Kebetulan je tu... tak de kena mengena dengan sesiapa pun...
Dalam hati ni sentiasa berdoa agar semua rakyat Malaysia dilindungi Allah hendaknya. Memang ada rakan2 sekolah kak antan di sana, anak murid... tak dapat dipastikan... namun walau apapun diharapkan semuanya selamat. Rumah kak antan sekarang hijau je kan... dek penangan talam tokyo ni... dah dok menggodak-godak dapatlah gunakan template baru tu.. dah macam dalam taman bunga la pulak kan...(kadang-kadang cikgu BM pun bahasa dia tak betul jugak... harap maaf lah ye sifu2 bahasa)
Berbalik pada talam di atas, Talam Tokyo ni ditempah oleh Kamaliza, kawan sekolah kak antan... terima kasih ye...Nak resepi klik sini atau sini.

2 comments:

  1. akak, saya suka tgk akak buat talam tokyo ni kemas jer..bestnyer kalau dpt rasa ni..hehe

    ReplyDelete
  2. Assalam,

    Mwana hari hari makan talam gini pun takpa....suker sangat kueh talam...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails