Dozen Roses Love Note

Sunday, April 17, 2011

Ke Pilah....

Assalamualaikum semua....

Hari rehat daripada aktiviti bermain tepung. Hari ni kak antan sekeluarga ke Kuala Pilah melawat along, dah 2 minggu tak melawat dia. Tengok ikan kat bawah pun posing dalam bekas tupperware je. Ni antara lauk yang dibawa, kami makan tengah hari kat sana hari ni...
 Ikan bawal masam masam manis. Tengok punya malasnya akak, nenas tu akak potong nipis je, tak potong dadu pun...Bahan2 untuk masak ikan tu macam biasa je, akak masuk bawang putih, bawang merah, bawang besar, cili padi, sos tomato, cili, tiram dan daun bawang. Cara memasaknya macam biasa je...
 Ateh potong kek birthday sekali lagi di sana...tapi kek kat atas tu bukan kak antan buat ye....nak tahu.. semalam akak join lagi satu kelas. Kami belajar 8 jenis kek, nanti ada masa akak buat n3 tentang kelas tu.
kek yang tinggal separuh ni, untuk along dan kawan2nya habiskan...sebenarnya ada sebiji lagi kek coklat yang ditinggalkan untuk along dan kawan2nya.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails