Dozen Roses Love Note

Friday, April 29, 2011

Penangan Cream Puff CMG


Assalamualaikum semua....

Baru berkesempatan nak masukkan n3 masak-memasak. Semua yang kat bawah ni kak antan bawa ke sekolah hari Khamis lepas sebab kat sekolah ada makan2. Group cikgu2 bahagian belakang bilik guru kak antan buat makan2. Kami yang kat depan ni pergi makan je lah.... sebab kata diorang group depan (group kitaorang lah tu) dah selalu buat makan2.
Talam dan Cream Puff
Talam Tokyo tempahan Pn Lau Bee Bee
Koleh kacang ditempah oleh Norliyanti
Talam Keladi juga tempahan Lau Bee Bee
Cream Puff yang besusun-susun. Gara2 akak buat hari tu, ramai pulak yang menempah, padahal tujuan asal akak buat hanyalah untuk makan2 kat bilik guru sebab si Azmar dah lama teringin nak makan. Tetiba je haaa, Maslina tempah 20biji selepas tengok gambar akak upload kat fb, Azmar tempah 40 biji untuk makan2 dan yang terkejutnya akak Pn Lau Bee Bee tempah 100 biji, 80 untuk makan2 dan 20 untuk dibawa balik untuk anaknya...itulah penangan cream puff CMG, ramai yang puji sedap puff CMG ni, ada yang minta resepi pun dan telah dicuba, seronok sangat sebab menjadi....terima kasih yer CMG. Nak resepi bolehlah klik kat sini....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails