Dozen Roses Love Note

Thursday, May 19, 2011

Setahun Kemudian...

Assalamualaikum semua...

Kek yang ditempah oleh kaunselor akak semalam dan deliver pagi tadi...dah pukul 4.30 Kak Endon order..
 Setahun kemudian tu kata-kata yang ditulis kat gambar upin ipin tu, tak tau pun apa maknanya....
Kek coklat 1.5 kg dan 1/2 kg. yang besar potong kat tadika, yang kecik potong dengan sepupunya... yang kat atas ni sama je macam tahun lepas...selepas setahun kemudian...kek masih sama... Harap Adam suka...
Happy Birthday Adam..semoga menjadi anak yang soleh dan anak yang membahagiakan ibu bapa...

2 comments:

  1. Wahhhh... akak pun amik tempahan kek ye.. Tahniah ye kak Yus!

    ReplyDelete
  2. Naz...akak ni tak pandai pun...bila ada tempahan tu buat jugaklah....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails