Dozen Roses Love Note

Monday, May 16, 2011

Tempahan dan Penghargaan

Assalamualaikum semua....

Seronok sangat upload gambar hari ni, 8 keping gambar ni sekejap je....kalau dulu mahu sejam lebih.
N3 hari ni tentang tempahan yang disiapkan semalam. Kak antan terima tempahan cupcake dan muffin untuk Hari Guru
 Butter cupcake yang baru keluar oven, ditempah oleh Kak Setia dari SMK Taman Jasmin 2, untuk anaknya hadiahkan pada gurunya.
 Ini yang dah siap deco, 25 cc
 tambah lagi 5, jadi 30 lah semuanya...
 Sekali harung akak buatkan untuk ateh dan angah sekali...penghargaan untuk cikgu2 diorang...
 Chocolate Muffin
 Ini ditempah oleh Linda, juga cikgu SMK Taman Jasmin 2, yang kat atas tu kak antan buatkan sekali untuk Aqil bagi pada cikgu2 di tadikanya...
 yang dah siap dipek
Kek Gula Hangus ditempah oleh Kamaliza yang teringin nak makan, sebab baru baik demam...masih belum ada selera nak makan...makan apa yang terlintas di fikiran...semoga cepat sembuh....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails