Dozen Roses Love Note

Friday, May 20, 2011

Trainee....

Assalamualaikum semua....

N3 kedua hari ni tentang pot luck kat sekolah akak tadi. Pot luck ni kami adakan sebab trainee yang buat praktikum kat sekolah akak nak habis dah praktikalnya...
Menu utamanya nasi kerabu....Ketua Bidang akak sponsor...yang kat atas ni, yang ditempah daripada akak. Seri muka, talam tokyo, cream puff dan talam peanut butter.
Talam Peanut Butter
Haa...ini je lah yang sempat dimasak untuk anak2 akak makan malam tadi...dalam2 pada dok sibuk siapkan tempahan, perut anak2 kena jugak jaga. Simple je..ikan keli masak lemak...tapi jenis potong2 dan campak2..
Akak rebus dulu ikan keli tu sebab isinya tebal sangat, masukkan asam keping, lepas tu masukkan santan, potong cili padi, bawang merah dan halia dah tu campak je...jangan lupa masuk garam...tapi anak2 akak suka...

1 comment:

  1. Sibuknya kak Antan kita ni...byk tul amik order ek....rezeki...jgn kita tolakkan....:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails