Dozen Roses Love Note

Friday, February 11, 2011

Bagaimana ingin kupujuk hati ini....

Assalamualaikum semua....
Mendayu2 pulak rasanya tajuk kat atas tu ye... Mood nak buat apa2 pun hilang sebenarnya... Apa yang berlaku hari ini betul-betul menimbulkan rasa tidak puas hati... atau mungkin jugak kak antan yang terlebih emosional... entahlah... tak perlulah ditanya apa yang berlaku... cuma sekarang kak antan cuba untuk memujuk hati yang betul2 dibaluti rasa geram ..ceewah bersastera pulak... Mungkin sujudku perlu lebih lama hari ini untuk memohon pada Allah supaya ditenangkan hati.... dan jangan mengambil remeh terhadap segala apa yang berlaku....
Ya Allah, ampunkanlah hambaMu yang sering alpa dan tidak mensyukuri segala nikmatmu.... sesungguhnya nikmat yang Kau kurniakan kepadaku terlalu banyak... redakanlah hati ini dalam menghadapi segala yang berlaku.. Amin....

3 comments:

  1. Assalam kak antan, apakah yg sudah terjadi kak? sekiranya perlu diluahkan... luahkan saja kak janganlah dipendamkan...apapun saya doakan semoga akak tabah menghadapi dugaan...bawa-bawa bersabar yer.

    ReplyDelete
  2. Tak adalah Nieza, mungkin bg org lain perkara tu kecik je, cuma akak yang emo kot...tadi kat sekolah memang akak dah bising pun...cuma sekarang ni nak pujuk hati supaya memandang perkara tu sebagai sesuatu yang positif....pasti diizinkan Allah...

    ReplyDelete
  3. Salam Cikgu Antan,
    sabar je la , setiap sesuatu yg berlaku mungkin ada hikmah disebaliknya

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails