Dozen Roses Love Note

Sunday, February 20, 2011

Mini Family Gathering

Assalamualaikum semua...

Hari ni kat rumah kak antan ada mini family gathering. Bukan apa mak mentua kak antan, abang ipar dan keluarga datang dari Temerloh dan adik ipar kak antan datang dari Klang. Jadi macam family gathering le jugak.
Jadi pagi tadi sempat jugaklah kak antan menalam. Yang sempat ditalamnya ialah Talam Suji. Inilah rupa talam suji yang dah nak habis ni..Nak resepi klik kat sini...
Bahagian bawahnya tak cukup pewarna kuning, jadi warnanya pudar je lah...
Untuk makan tengah hari adik ipar kak antan masak, masak lemak ayam dicampur dengan betik muda...sedap...cubalah..rasanya dah jadi macam labu air..




Untuk minum petang adik ipar kak antan buatkan pisang goreng...dan gambar2 yang kat atas tu ialah gambar cucur udang dan tauhu bakar yang sangat famous di Semenyih. Gerai tauhu ni memang sentiasa penuh dengan pelanggan yang nak membeli tauhu, cucur udang ataupun nasi ayam. Kuahnya memang best. Abang ipar kak antan yang dari Temerloh pun sanggup ke Semenyih nak membeli tauhu tu dan katanya tadi, dia terpaksa beratur 40minit, baru dapat membeli.
Ni pulak si comel yang sentiasa dikerumuni anak2 kak antan. Anak buah kak antan yang paling kecik setakat ni...Si Awan suka sangat main dengan Izzati ni...pandai pulak tu berposing bila orang nak ambik gambarnya...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails