Dozen Roses Love Note

Monday, December 6, 2010

Menyorok pagi Isnin

Assalamualaikum. Salam pagi Isnin, hari terakhir kita dalam tahun 1431H. Macam mana semua azam dah tercapai. 'Menyorok'..... orang-orang utara mesti tahu kan...sarapan pagi...Pagi ni teringat ada pulut lebih buat seri muka hari tu, kelapa parut semalam pun ada lebih, stok ikan masin pun ada, sarapan dengan pulut je lah.... sedap ni.....
tapi... jangan diamalkan selalu....

2 comments:

  1. eh..tak nah dengor lak menyorok tu sarapan yee.. hihi..eh kt utara kan depa makan camni dengan buah mangga ..biasa tak? mkn pulut, klapa ngan ikan keriing ngan mangga..hihi

    ReplyDelete
  2. Orang Kedah je kot selalu pakai perkataan menyorok tu, makan pulut dengan mangga tu asalnya dari Perlis, tapi orang Kedah pun dah pandai makan.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails