Dozen Roses Love Note

Saturday, January 15, 2011

Bengang....Bengang

Assalamualaikum semua....
Bengang.... macam lagu Akim pulak kan... dah 2 hari kak antan bengang ni... budak2 ni lagilah.. nak tengok tv tak boleh.... kalau boleh tengok pun channel 105 je, itupun terputus2. Rasa2nya kak antan tahulah sebabnya... jiran sebelah rumah kak antan renovate rumah... semalam kat antan tengok sebelah depan rumah dia dah menutup piring astro rumah kak antan.... haaa... rasanya itulah puncanya.. Pagi tadi dah cakap pada pekerja2 tu, minta tolong diorang alihkan piring tu....jawabnya nak tunggu bosnya datang... hai... tak taulah pulak bila tu..... Dah nasib... apa nak dikata....kita tunggu dan lihat je lah ye....

2 comments:

  1. la gitu pulak ke ..tuan rumah tak mai ke tengok nyer kak..hehe mcm mcm kan...hope nanti astro dah ok ye...

    ReplyDelete
  2. Tuan rumah pindah sebulan...petang tadi dia datang, kak dah cakap, hope esok diubah lah....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails