Dozen Roses Love Note

Saturday, January 1, 2011

Selamat Tahun Baru 2011

Assalamualaikum semua...
Alhamdulillah, bersyukur ke hadrat Allah kerana masih diberi kesempatan untuk menghirup udara tahun 2011. Semakin bertambah usia kita....Life begin at 40???? Ye ke??? Melangkah ke tahun 2011 maka cik antan pun melangkahlah ke era 40-an, (walaupun bulan Ogos nanti barulah cukup 40nya....) terasa diri dah tua...betul ke life begin at 40, mungkin ye jugak kan... azam yang dah ditanamkan sejak melangkah ke tahun hijrah hari tu, semoga tahun ini cik antan akan berubah menjadi anak yang lebih baik, isteri yang lebih prihatin, ibu yang lebih penyayang, guru yang lebih sabar, pekerja yang lebih komited dan kawan yang lebih setia. Kepada semua pelanggan dan pengunjung Antan Bertingkah, semoga terus setia berkunjung ke sini, walaupun mungkin lepas ni n3 akan berkurangan sikit sebab mulai lusa cik antan akan kembali ke rutin asal...dan awal2 tahun ni biasalah kan......tak menang tangan untuk menyelesaikan tugas2 yang diberikan. Mulai tahun 2011, panggilan diri pun akan ditukar ke kak antanlah....sebab terasa diri dah tua...perasan tua tak pe kan....jangan perasan muda, asalkan semangat macam orang muda....ngeee....Baiklah sampai di sini dulu, kurangkan kontroversi...tingkatkan prestasi...(wah, macam Melodi pulak...)Wassalam....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails