Sunday, January 23, 2011

Kelas

Assalamualaikum semua...
N3 kedua hari ni tentang kelas yang kak antan hadiri petang tadi. Sebelum ni kak antan buat talam selalunya akan mengikut resepi sahaja, biasanya pun resepi daripada rakan2 blogger, tak pernah ikut kelas talam. Niat di hati memang nak sangat masuk kelas, cuma masa biasanya tak mengizinkan. Wah!wah!wah! macamlah sibuk sangat kan...Jadi hari ni, walaupun dalam kepala ni berserabut memikirkan perancangan strategik yang belum siap, pelan taktikal yang belum siap, kak antan redah juga ikut kelas kat rumah Azimah Cooking Class. Dia ajar 3 jenis talam dan satu jenis kuih lompang.
Yang ada warna coklat tu Talam Lamansari, yang hijau kuning tu Lapis Kentang.
Talam Lamansari
Ini Lompang Sagu Harmoni yang baru keluar dari kukusan.Yang dah ready untuk dihidangkan boleh tengok balik gambar yang paling atas. Azimah Cooking Class ni kat Bangi. Rakan2 kak antan di Kajang yang dah lama menceburi bidang ni, mesti dah lama mengikuti kelas Puan Azimah ni, kak antan je lah yang tertinggal, kita ni kan budak baru belajar. Sesiapa yang nak tahu tentang Azimah Cooking Class, bolehlah add beliau kat fb atas nama Azimah Cooking Class.

No comments:

Post a Comment

Kisah Ibu dan Bunga Hydrangea

Assalamualaikim wbt dan salam sejahtera.. Wah... dah lama bebenor ibu tak menulis di sini, sampai ibu dah tak ingat macam mana nak urus...