Dozen Roses Love Note

Monday, January 17, 2011

Jom Berkenalan

Assalamualaikum semua......cubaan kedua baru dapat..... Hari ni hari bertuah kak antan, ada orang tag kak antan untuk segmen jom berkenalan... sebelum ni mana ada kak antan pernah dapat cam ni.. Terima kasih ye Iris Kitchen sebab tag akak... jom jawab soalan2nya..

Apakah status anda?

Sudah tentulah akak ni isteri orang dan ibu kepada 4 orang putera dan seorang puteri....

Ceritakan tentang diri anda?

Kerjaya utama akak merupakan seorang pendidik dan lebih khusus seorang guru bahasa Melayu, tapi sorrylah ye...bahasa kat dalam blog kadang2 tak menggambarkan seorang guru bahasa.... kalau2 cikgu bahasa baca blog akak jangan marah ye.... Dulu akak ni suka menjahit, tiba2 terminat pulak dalam bidang masak-memasak ni, sekadar nak belajar dan mencuba2. Tahun ni umur akak dah masuk 40..hehehe..life begin at 40...ye ke???

Cerita Tentang Blog Anda...

Blog akak ni rasanya macam2 ada, akak sekadar ingin berkongsi suka dan duka, minat dan pengalaman untuk siapa2 yang sudi singgah dan tak jemu membaca tulisan dan paparan akak....

Apa pandangan anda tentang dunia blog?

Dunia blog sesuatu yang menarik... tambah2 lagi bila kita ada blog sendiri.... blog ni seolah2 harta intelek kita kan... milik kita... kalau kita kreatif, cantiklah blog kita..

Nasihat anda pada rakan-rakan yang baru nak buat blog..

Buat lah... teruskan niat anda... buat cantik2, boleh kita jadi kawan nanti...

Nyatakan keunikkan yang ada pada blog anda?

Keunikan? Tak ada apa2 yang unik pada blog akak... akak manusia yang biasa2 saja.. jadi blog pun biasa2 je lah... tak nampak pun kat mana uniknya....

Sampai bile hendak menulis blog dan impian anda dalam dunia blog?

Hingga....hingga bila ye???? Selagi akak mampu dan terdaya membahagikan masa antara kerjaya dan aktiviti sampingan akak... (atau...selagi akak tak boring kot...)

Tag rakan2 yang anda nak kenal sangat..

Hmmm... salam perkenalan ye pada list di bawah..

Bila Periukku Berbunyi

Masam Manis

Qaseh-Azzahra

Teratak NurKasih

Teratak Dhia


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails