Dozen Roses Love Note

Friday, January 21, 2011

Ulang Tayang

Assalamualaikum semua....
N3 hari ni masih lagi ulang tayang kek coklat kukus. Kali ni ditempah oleh Kak Suhaibah setelah melihat kek Azmar kat sekolah tadi. Tapi Kak Su nak separuh adunan je dan nak ditabur dgn coklat rice.
Sukalah anak2 kak antan sebab yang separuh lagi dapat diorang korbankan malam ni....Resepi sama macam semalam ye....

2 comments:

  1. salam Yus,
    yus kukus dgn bekas2 tu sekali ke? senang nak simpan kan...

    ReplyDelete
  2. Ha ah...kukus dengan bekas tu je... senang...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails